Przytulanki i inne "uszytki" na zamówienie.


wtorek, 15 lutego 2011

Jak pomóc?

    Od kilku lat w bardzo prosty sposób możemy pomóc tym, którym "nasze kochane państwo" nie za bardzo może pomóc, staram się wierzyć, że jednak chce i próbuje. Chodzi o wsparcie finansowe, niezbędne do leczenia, rehabilitacji, czy po prostu pomagające w czynnościach, których my nawet w naszym codziennym życiu nie zauważamy, traktując jako normalne. Mój 1% zawsze trafia do potrzebujących ludzi, nie lubię psów, więc nie miałam dylematów moralnych (tu mi się pewnie dostanie). Trudno jednak wybrać, jest tylu potrzebujących, a mi serce pęka, że nie każdemu można przekazać choć drobna kwotę. Od kiedy jestem mamą, ciężko mi przejść obojętnie obok prośby o wsparcie na leczenie dziecka. Pozwoliłam sobie na udostępnienie próśb o przekazanie 1%.  Może ktoś z Was jeszcze nie wie, co zrobi ze swoim 1%.



2 komentarze:

  1. Tak się cieszę, że udostępniasz KRS do tych maluszków! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zastanawiam, czy do kogoś to trafi, bo blog dopiero się rozkręca ( o ile się rozkręci) i boje się, że informacja zginie w czeluściach internetu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...