Przytulanki i inne "uszytki" na zamówienie.


poniedziałek, 14 lutego 2011

Czapeczka dla koteczka :)

Mam na imię Ola i jestem uzależniona od lumpków.


I wcale się tego nie wstydzę, no może czasami, kiedy moje uzależnienie przybiera niepokojące rozmiary i wpadam w szał zakupów. Ostatnio jestem bezrobotna, tzn. jeśli brać pod uwagę pracę zarobkową, bo jestem pełnoetatową zarządzającą domowym kurnikiem. Często kupuję daną rzecz tylko dla materiału i tak też było w przypadku tej czapki, która pierwotnie była sukienka dla dziewczynki lat 5 :) Czapkę uszyłam według zmodyfikowanego wzoru wełnianej czapki, którą zrobiłam na drutach dla Jędrka zeszłej zimy. Oczy zostały wykonane z guzików, których mam cały zapas jeszcze po babci,często pojedynczych. Materiał jest na tyle elastyczny, że czapka przyda się również wiosną :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam tę czapeczkę Jędrka! Wygląda w niej cudownie (a w czym on cudownie nie wygląda?..)Czekam na następne twoje wytwory z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...