Przytulanki i inne "uszytki" na zamówienie.


czwartek, 24 marca 2011

Upominki...

Opaska zrobiona dla pewnej uroczej dziewczynki, koleżanki Jędrka, a mojej potencjalnej synowej ;-)



Lalek na poprawę humoru, ma być niespodzianką, więc mam nadzieję, ze obdarowana nie przeczyta tego zanim zdążę wysłać :-)
Miała być jeszcze tunika uszyta wczoraj, ale dopiero na zdjęciach zobaczyłam, ze muszę coś jeszcze poprawić 

Jędrek przekonał się do autka-przytulanki uszytej przeze mnie, zabrał ją wczoraj nawet na spacer.  

2 komentarze:

  1. Już widzę twoją synową w tej pięknej opasce :) Powinnaś zrobić jej zdjęcie i wkleić! Lalek rewelacyjny! No i RUDY - mój ulubiony kolor włosów :)

    Nie dziwię się, że się Jędrek w końcu przekonał do autka - nie mogę od niego wzroku oderwać. Buziaki dla was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiłam cię do zabawy - szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...